COCA DE POMA

 
Avui ha tocat el torn a les pomes, en tenia massa i no s'havien de tudar per res del món. La mos hem menjada per dinar amb sa família, i no n'ha quedat gens, ni ses miques.
No ha surtit molt grossa perquè es meu forn es petitet, a vegades poc limitar, però per jo té la mida justa, així ni menjam massa ni en sobra gens.
L'he agafada del blog All i julivert, gràcies Carme.



 Pasta de fulls
Pomes
Crema pastelera 
(mesures per una coca grossa)
 55gr de maizena
650ml de llet
135gr de sucre
Un pessic de sucre avainillat
2 ous
10gr de vainilla ensucrada

Posam sa pasta de fulls dins una palangana de forn (sobre paper vegetal) i la picam amb una forqueta perquè no s'infli. La posam dins es forn 10 minuts a 160º perquè es dori un poquet (no massa).
Mesclam un tasso de llet amb sa maizena, els ous i la vainilla ensucrada. Posam al foc la resta de llet amb el sucre fins que bulli. Retiram del foc i mesclam ses dues coses. Colam sa barreja i tornam posar al foc sense deixar de remenar fins que espesseixi.

Posam sa crema a damunt sa pasta de fulls. I a damunt ses pomes tallades a làmines i hi escampam sucre per damunt. Ho posam al forn 35 minuts a 180º. I aquest és el resultat.

1 comentari:

  1. M'encanta com t'ha quedat. Segur que no n'ha sobrat ni un tallet.
    Estic contenta que m'hagis explicat que l'has fet i que t'ha sortit tan bona.
    Petons

    ResponElimina