GELAT DE BROSSAT I HALLS

Una recepta que tenia a la llista fa unes setmanes, és d'Els fogons de la Bordeta. M'ha costat trobar caramels de mel, es veu que ara no es temps de mal de coll i al final he optat per posar-hi halls de llimona i mel, ha passat la prova de tast de les meves amigues glamouroses, segur que en menjarem més vegades aquest estiu.


500 gr de brossat
300 ml de llet
200 ml de nata líquida (35% de m.g.)
150 gr de sucre
1 paquet de halls de mel i llimona

Amb la batedora trituram el brossat amb la llet, la nata i el sucre. Jo he aprofitat per fer-ho a la màquina de gelat, la posam en funcionament i hi abocam la mescla. Picam els caramels i els posam també dins la màquina. Deixam que es vagi fent uns 30 minuts i ja està, a punt per menjar.

Per fer-ho sense màquina, la mescla s'ha de ficar dins el congelador, remenant cada hora durant quatre hores, afegint el caramels triturats la segona vegada que es remena,  i després deixar-ho quatre hores més, treure deu minuts abans de menjar.

Per la decoració hem de posar els caramels separats entre dos papers de forn i enfornar-los 3 o 4 minuts a 220º, fins que es fonguin. En treure'ls hi passam el cul d'una cullereta per donar-li forma i deixam refredar, i ja està llest per decorar el gelat.





4 comentaris:

  1. sembla boníssim!! El brossat és mató, oi? I això dels halls de mel em recorda quan era petita, eren els que més m'agradaven! Bona proposta fresqueta, margalida! Petons

    ResponElimina
  2. Uhmmmm, un gelat deliciós. És recomanable la màquina de gelats, fa temps que em tempta comprar-la, però no m'he acabat de decidir.
    Petons

    ResponElimina
  3. Ole, ole!! M'alegro molt que us hagi agradat tant! A casa també va triomfar, i lo dels caramels queda xulíssim oi?
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. Margalida, molt béeeeeeee! Una recepta fabulosa de la Sandra. Molt bé.
    Feliç setmana,
    Nani

    ResponElimina